Gratulation zur Qualifikation
22. September 2001

Jugi-Reise der Riege 4 vom 8./9. September 2001 ins Appenzellerland

3 Berichte der Jugiriegler/-innen
1. Bericht (Alessandra, Luzia, Sonja Z. und Michèle W.)

Scho am Morge am 8-i hämmer eus am Bahnhof Samschtagere troffe. Nonig ganz usgschlafe simmer in Zug igschtige und nach St. Gallä gfahre. Nachemene Ticketproblem simmer dänn zum Säntispark gfätzt. Nachdem mir eus umzoge und euses Gepäck verstaut händ, simmer grad is Wasser gumpet. Äs isch huere cool gsi vorallem i dä Sauna. Au a dä Rutschbahn hämmer mega dä Plausch gha. S’Wälle-, s’Sprudel- und s’Flussbad hämmer ebäfalls sehr gnossä. Am 14.15 hämmer eus dänn wider besammlet und d’Reis isch witergange…

2. Bericht (Döme, Fäbe, Michi H., Jackson, Alessandra und alle anderen (Mischi, Sönä, Luz)

Nach äm Usstobä im Säntispark simmär müäd und schlaff mit äm Zug is Appenzellerland gfahre. In Wasserauen simmär mit dä schwänkändä Gondlä uf d’Ebealp gschweppt. Vo döt us hämmer müssä im grösstä Schiffwätter uf dä Schäffler ufä laufä, au wän ä paar (mit guätäm Grund) recklamiert händ. Wo mär eusä Schlafplatz i gno händ, häts ä mega grossi Chüssischlacht ghä. Am spatä Abig häts no äs mega guäts 4-gang Menü ghä. Au wämmer eigentlich nur bis am 11.00 wach hättät döfä si, simmär bis am 1.30 uf bliebä. Am 4.00 sind alli wieder ufgwacht will öber ufs WC hät müssä. Nachher hämer versuächt wieder ids’schlafä aber äs hät nöd lang a ghaltä, dänn am 7.00 sind alli wieder ufgwacht will öber gruäfä hät: “Äs hät mega viil Schnee!” Bis mär das Theater bewältigt händ, häts am 9.00 än verry guätä Z’morgä ghä wo alli wieder munter gmacht hät.

3. Bericht (Andrea, Sonja H., Gina, Ghita und Franziska)

Am Morgen, wo wir ca. halb neun aufgestanden sind hatte es Schnee. Zwischen neun und halb zehn gab es morgen essen danach holten wir unsere nassen Sachen und gingen unsere Rucksäcke zusammen packen. Wir zogen die Schuhe an und gingen nach draussen. Zum Teil schliffen wir über die Steine und flogen um. Wir kamen zur Höhle Wildkirchli und zu gleich liefen wir an einer frei Luft Kirche vorbei (es war gerade Messe). Als wir hinunter liefen waren einige schneller und einige langsammer. Als die letzten am Bahnhof ankammen, war der Zug schon weg. Dan mussten wir auf den nächsten Zug warten (1h), er fuhr erst um 14.20 Uhr. Ein Mann aus dem Restaurant schenckte uns Jasskarten. Im Zug spielten wir “Geimsch” und assen Pomes-Chips. Jetzt wieder Zuhause “Jupi”! Die 2 Tage waren super!